Selamat Datang! Welcome!






Hi friends, this is my personal blog. You are free to comment on any post.
My dearest PKPG friends, to send comment please provide your shortname+5 lastdigits of your matrix number.Example:farish19496

Selamat datang saya ucapkan kepada pengunjung blog saya ini. Terbitnya keinginan untuk mempunyai sebuah laman blog peribadi ini tatkala saya diminta oleh pensyarah PUBLIC SPEAKING untuk membina sebuah laman blog bagi subjek tersebut. Saya dapat merasakan bahawa laman blog agak berguna kepada saya bagi merakamkan perasaan, idea, fikiran, pendapat dan apa sahaja yang terlintas dihati seseorang individu. Jadi sebagai bekas seorang guru sekolah rendah yang kini sedang meneruskan pengajian di peringkat Ijazah Pertama, saya membina blog ini agar dapat dikongsi bersama-sama dengan sahabat dan para pembaca dari seluruh pelosok dunia. Rakan-rakan saya adalah terdiri dari pelbagai lapisan masyarakat, justeru laman ini akan menggunakan Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris di dalam setiap artikel yang dihantar.


Selamat Membaca. Posted by Picasa

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa sambung belajar?

Merentas Denai Masa: Makam Bendahara Tun Habib Abdul Majid (Padang Saujana)

Selingkar Kisah...Antara Shakespeare & Ahmad Jais