FPK



Pendidikan di Malaysia adalah suatu usaha berterusan ke arah memperkembangkan lagi potensi individu secara menyeluruh dan bersepadu untuk mewujudkan insan yang seimbang dan harmonis dari segi intelek, rohani, emosi dan jasmani berdasarkan kepercayaan dan kepatuhan kepadaTuhan. Usaha ini adalah bagi melahirkan rakyat Malaysia yang berilmu, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai kesejahteraan diri serta memberi sumbangan terhadap keharmonian dan kemakmuran masyarakat dan negara.

Pengikut

Jumlah Pengunjung Sejak 2005

Ahad, Ogos 17, 2008

Hari Persandingan Rakan SeFakulti

Hari ini aku menghadiri majlis persandingan rakan se Fakulti ketika menuntut di UPSI. Persandingan Muhammad Faisal bin Abdul Jalal dan pasangannya Siti Munirah. Bagi rakan-rakan yang tidak berkesempatan hadir, di sini aku bingkiskan foto-foto dan video pendek yang sempat aku rakamkan.

-------------------------

Gambar 01: Pasangan pengantin diarak menuju ke pelamin sambil diiringi paluan kompang.


Gambar 02: Pengantin Bersanding. Bagai merpati dua sejoli gituu... Cayalah zal... Very the Jinggo...


Gambar 03: Gambar yang ni aku tak tengok pengantin. Aku tengok air yang warna pink tu...


Gambar 04: Aku Sang empunya blog dan Selvakumar sedang menyibuk bergambar. Pengantin sebenarnya lapar nak makan tu... Nasib korang la...


Gambar 05: Kereta V.I.P yang hadir. Korang bacalah sendiri catatan kat plat kereta tu.



video
Video Pendek Sekitar persandingan Faisal dan Yanee


ENGLISH VERSION