Kegembiraan dan Kesyukuran

Gembira sebelum mendapat Ijazah? Memang benar, saya kini sangat gembira bukan hanya kerana saya kini lebih dekat dengan keluarga tersayang akan tetapi yang lebih penting adalah kesihatan saya kini telah kembali seperti sediakala. Segala puji bagi TUHAN. Dahulu saya menghidap masalah resdung (sinus) semenjak kecil lagi dan apabila ia kian buruk kekerapan hidung berair juga bertambah. Mungkin juga disebabkan itu saya juga menghidap migrain yang teruk, kadangkala kepala sering pening (terasa seperti berpusing dan loya) akan tetapi kini semua itu telah hilang dari saya. Saya kini kembali sihat. Setelah mengamalkan konsep penjagaan/rawatan kesihatan yang dinamakan terapi pembaharuan molekul (Molecule Reform Therapy)boleh dikatakan saya kini pulih sepenuhnya dari masalah kesihatan saya sebelum ini. Bagi saya nikmat kesihatan adalah segala-galanya. Inilah punca kegembiraan yang sebenarnya. Jikalau ada dikalangan pembaca yang ingin mengetahui bagaimana kesihatan boleh pulih sepenuhnya, hubungilah saya melalui e-mel mffitmpk@yahoo.com.sg. Saya sudi dan ikhlas untuk berkongsi pengalaman saya. SAYA SANGAT GEMBIRA!!!

Posted by Picasa

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Merentas Denai Masa: Makam Bendahara Tun Habib Abdul Majid (Padang Saujana)

Kenapa sambung belajar?

Selingkar Kisah...Antara Shakespeare & Ahmad Jais