Lullaby of TESL PKPG


Sebuah album sulung artis baru tempatan, Farish Boobley yang ditunggu-tunggu telah menemui peminat di pasaran. Album ini merupakan produksi sebuah syarikat rakaman tempatan iaitu SELF ENTERTAINMENT WORLD EPILOGUE LIMITED (SEWEL). Lagu-lagu yang dimuatkan di dalam album ini adalah sentuhan Farish Boobley sendiri yang berinspirasikan pergolakan yang sedang berlaku di dunia sekarang ini. Album ini memberikan konsep gabungan dua bahasa di dalam satu album iaitu Inggeris dan Melayu. 11 buah lagu yang dimuatkan di dalam pakej album ini adalah:

Di mana Sijil Dekan ku?
Epilog cinta dari Fahmi
John, Johnny, Jahanam
Muhasabah diri
I can see the poverty
B+ isn't excellent
Che' Farish anak tiga
Antara Vasuki dan Vasugi
Taman Rashidah Pertama
Seremban Kite
Masih darakah Selva?

------ Album ini lahir daripada keadaan bosan penulis blog cikgusir oleh itu nama-nama dan judul tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia -----

Ulasan

  1. Bro,thats the multimillion question,,, to answer or not to...
    let the one who going to feel,, know whether selva dara/dare/dera....
    nice blog. teach me if we have time

    BalasPadam
  2. Dey Selva, next time when come to "choose an identity" to "leave your comment" please choose "other" option. Then type your name and the webpage is optional (nak tulis boleh, tak nak tulis pun boleh). Nanti I ajar you buat blog.

    BalasPadam
  3. Ammboooi....mike! sejak bila plak ada album best giler ni??? aku cukup minat ngan lagu john,johny & jahanam ngan epilog cinta fahmi tu..kalau bleh bagi kat aku free yerr... first time aku log in kat sini.. i think this blog very interesting tapi sayang tak ramai kengkawan kita yg join. so apakata mike promote lagi blog ni...bgtau klu log in ada marks..mesti giler la they all join kan...anyway well done for your effort !! Chowww..

    BalasPadam
  4. Akum jakk,
    mu ganah 2x.. tapi camne nak dengar lagu somban kite? dont worry, i support all ur works in this blog and keep it up!
    semoga kelas writing kite disinari cahaya kesabaran dan kekuatan yang maha besar agar bise kite harungi bersame kelas tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Ulasan anda adalah tanggungjawab anda sendiri.

Catatan popular daripada blog ini

Merentas Denai Masa: Makam Bendahara Tun Habib Abdul Majid (Padang Saujana)

Kenapa sambung belajar?

Selingkar Kisah...Antara Shakespeare & Ahmad Jais